Sunday, June 20, 2010

apE mAu kOmen daAaAaaa


salam


setelah aku menonton cite laGenda budaK sEtan tue.. aku ada beberapa menda nak komen.. uhuuhuhuhu.. ada beberapa respon yg aku dgr :p

"best cite tue.. sampai 2 kali nangis tgk cite tue"

"aku dah tgk cite tue.. kalo ko nak tgk, sediakan tisu sekotak"

"sedih gile cite tue.. geram pon ada tgk azmi (qUe haiDar).. rasa nak tgk lagi laa"

"cite tue best tapi xpuas tgk.. watak setan kasyah tue xnampak sgt.. plak tue 4 bhgian tue cam pendek2.. xpuas aa tgk"

tue antara respon yg aku dengar2 lor.. aku ubah sket aa ayat yer.. bior sedap sket bahasa yer.. hahahaha (aku lupe sbenor yer ayat yg btoi.. lebih kurang aa).. hahaha


nie yg aku nak komen...

semestinya aku sebagai pembaca/peminat novel laGenda budak sEtan tue... dr dulu harapkan sgt karya novel ini difilemkan... tp agak keciwa sket aa... bukan aku je.. aku rasa ramai lg pembaca novel nie harapkan cite nie 95% (at least) copy dr novel nie.. tp tahniah kpd pengarah cite nie.. masih lg mmbuat cite nie best.. uhuhuuh

bg aku laa.. pemilihan pelakon agak tepat.. cuma agak tergangu ngan watak kedua ayu.. yaaa.. cam ada satu penulis blog laen kata.. kekadang terdengaran jelas loghat utara dlm cite tue..

tp yg nie best.. semestinya sinografi (betoi kaaa eja nie) best.. aku tertaye2 kat mane pengambaran film nie dibuat.. mmg lawa bg aku.. kalo r dpat Snap satu pix kat area lakonan kasyah ngan ayu "date" kat bwh pokok tue.. mmg aku suke aa.. hahaha pemandangan yer mmg lawo2 r.. mmg menyelamatkan keadaan r pemadangan dlm film nie.. uhuhuh

pepanjang plak aku komen.. pe pon.. TAhniaH gile kat "langenda budak setan" krew.. cite nie mmg best.. walaupon agak keciwa sketttt je.. tp tetap hebat.. better than nothing.. uhuhuh


aku yg menanti "katerina" & "then kasyah.." :)

No comments: