Monday, March 28, 2011

bOsan lAgii...

as salam..

=============al_fatihah=====================

buat bapa Baharum yg telah meninggalkan dunia yang fana ini..
moga moga roh nya dicucuri rahmat dan ditempatkan dikalangan orang-orang yang beriman.. 

salam takziah buat baharum dah keluarga.. moga sabar dan tabah menghadapi permergian bapa@chik yang tersayang...

buat yang masih hidup.. ingatlah.. kematian itu suatu kepastian.. ambilah iktibar yang ada untuk meneruskan kehidupan dengan sebaiknya.. 

=============al_fatihah=====================



lemoh bebenor tok aku updated blog nieh.. hehehe ari nie xdok cite sgt aaa.. cume rasa bosan aaaa plak.. bile sume buat hal dan kepentingan masing.. bosan ngak.. ntoh aaa.. tue aa.. sape suruh lmbat kawen... :P

sabtu baru nie smpat ngak aa aku menyeksa lemak aku kt GYM kat IM8 tue.. tmpat hakim jd keje secara smbilan tue.. agak mnyeksa ngak aaa. xtau aa lemak2 aku tue tbuang ke x.. hehhhe terasa aa plak ramai nak bsenam plak kali nieh.. dgn isa yer dah start cycling.. 2 3 org mmber aku pon dah ramai start bsukan smule.. hehehehhe tp yg bagus yer kali nie.. bdak umah aku pon sama naik.. so ada ngak aa mmber nak temankan untuk g gym dan kawal pmakanan.. heheeh.. so lepas nie.. maaf aa kalo xangkat phone erk.. maybe dlm gym @ jogging.. heheheh

masa untuk pening2 cari baju lg.. dinner TMpoint pHg kembali lg.. ntah ape aku nak pakai.. pesembahan tunggang langgang lg.. xtau nak wat pe.. tema thn nie HITAM dan OREN.. susah toi nak cari bju oren.. puas aku cari.. kat pekan nie susah plak nak cari.. xjupe je.. ntoh aaa.. kena cari kat ktn ngak aa disaat2 akhir.. pening aku kalo cmnie.. majlis kali nie patut buat thn lpas.. dah terlajak masa aa plak.. xpe aa.. janji aku join je aaa.. wajib sebenor yer.. kalo ikut ati malas ngak.. xpsal2 kena buat persembaahan aa plak.. bosan aaa. tetiap thn menda yg sama je.. cume yg beza yer.. TEMPAT majlis.. kali ni plak buat kat sempurna resort.. mmber2 aku kabor tue kira ok ngak aaa.. tgk aa pda masa yer nnti.. hehehe

ok r.. dah malas aa plak.. nak tido sebenor yer.. hehehe.. sok nak bgn awal2... ok r.. nite.. salam..

so many thing to do.. 
to think.. 
to plan.. 
but.??

No comments: