Thursday, August 27, 2009

marah yer dia

aku ; helo selamat pagi

dia ; errr zarul erk.. bleh x TOLONG check kan order nie.. batalkan & reproses smule..

aku ; ermm (pk jap) bleh x emailkan detail yer.. [dgn budi bahasa yg tinggi]

dia ; eeeeee.. ngape aaa awok org nie.. payoh sgt.. email xbaca [suke ati dia je] bla bla bla

dia lg ; bla bla bla pok pet pok pet pot pet [marah sungguh dia][xbleh pose kot]

aku ; oo ok [berhemah mulia sabo bpuasa]

dia ; saya nak awk follow up order nie then sy akan PANTAU dlm 5mint [cam arahan suara]

dia lg ; bla bla bla pok pet pok pet pot pet itu ini itu ini
aku ; ok...

kejadian sebenar di opis aku (di olah sket aaa.. sbb aku pon xbrape ingat) hehhee

uikss.. itu pon dah cukup mematikan mood aku nak berkeje pd ari isnin pertama dlm bln pose nie.. aku rasa email tue aku mintak pasal atas jaminan aku ngak.. bos aku yer nasihat ngak.. pasal aku dah kene skali.. last2 aku yg kena nanti... sape kate aku xbaca email.. suke hati otak dia je pk aku xbace email.. mcm aaa penah anto email keje kat aku.. ckp cam dia boss aku plak.. hello.. tlg sket erk.. name pon awok mintak TOLONG.. so. tlg sket erk.. masa memula nak mintak tlg.. baekkkk je.. dlm kita nak tlg bleh plak angin melintang dtg... apo aaa.. byk keje aku laen lg aaa.... nie aa maslah dalaman yg org xtau.. kalo org luar/cust buat cmnie aku xkisah sgt.. kisah tu kisah aa ngak.. tp paham r diorg xpaham proses&prosidur kat sini... aku malas nak menjawab.. memanjang kan lg aaa aku mlas.. dunia nie kecik.. sok lusa tulat bln depan.. dok 1 booth ngak.. xpasal2 je nanti... naya lg... sekian sudah sakit ati aku nie.... hahahahah

wassalam..

kalau kau pergi.. belum tentu dia pergi...

1 comment:

ZaMj said...

hahahahahahaha kenapa ko tak ckp blah la blah la blah la juga???? seronok weh keja mcm ko...