Sunday, August 30, 2009

tRibutE to YASMIN AHMAD

salam..

rasa yer.. agak terlambat untuk aku ckp menda nie...
alfatihah untuk my fav director
YASMIN AHMAD




agak lama untuk aku menulis menda nie... tp satu hari ini yg agak bosan.. menyebabkan aku mencari semula vid/film/iklan director by yasmin ahmad nie.. mmg terkesan diminda apa yg cube yg disampaikan dlm film/iklan yg diarahkan yer.. selapas nie xtau aa.. akan adakah film seperti rabun, sepet, gubra, mukhsin, talentime & mualaf.. aku xtgk semua cerita yer.. tp ape yg dah tgk.. mmg xmenghampa kan aku.. nak sebutkan iklan2 yer.. xternilai harga yer..

mmg sedih bile aku dgr berita kematian yer.. tp.. itu la.. ketentuan NYA.. tiada sape yg bleh duga.. moga2 dicucuri rahmat hendak yer..

dia tersenyum & ketawa.. tapi adakah hati nya bergitu jua.??

No comments: