Thursday, November 28, 2013

belog?

 Assalamualaikum w.b.t/لسَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُl

Bismillāhirraḥmānirraḥīm|بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم


entry sebelum nie ada kata sedang mmbaca blog org lain... 
yup.. konon2 yer tuk mencari semangat untuk menaip semula... belog sape kah itu? hampir seminggu aku abis kan masa untuk mbaca belog si REDUP.. terasa amat kacisss skali mbca yer.. hahahahaha.. habis khatam semua.. dari thn awal 2009 hingga lah ke latest post.. keboringan melanda membuatkan aku fokus untuk habis kan membaca... well.. agak menarik walau pelik masa memula aku baca 1st post.. xpe aku boleh paham bile membaca dari awal hingga akhirnyer..
NEXT? maybe belog kepunyaan KAPAL SEKUDIS aa plak aku try abis kan.. hehhehehe

btw.. belog REDUP mengingatkan aku pada uar.. kwn aku yg sorg nie aa.. (uar.. aku nk ngupat nie).. gile garang ngan anak murid.. penah skali aku saje melawat sekolah tmpat dia ngajor (sek keb lama aku) diwaktu ptg.. masa tue dia ngajor kelas tambahan ptg.. dok lepak2.. tetiba aku terdegor hilaian beliau yg selamber bdak memaki hamun bebudak.. gile kuat dia mengilai.. aku dok jauh rasa cam ada kat depan jer rasa.. hahaha.. tp dlm kelas jer laa.. luar kelas jadi member aa plak.. rumah beliau bagaikan pusat hiburan aaa bile ptg @ mlm.. erk.. betoi ke? hehehe.. xde laa. tempat bebudak lepak2 sambil2 buat keje sekolah.. pelik kan.. makin garang makin ramai aa plak bebudak sayang.. alhamdulillah.. walaupon dah meningkat usia dan ada yg dah kawin pon murid beliau.. masih lg diorg mencari cikgu yg sorg nie.. siap buat plan nak reunion sama2.. 
garang biar bertempat.. garang biar bermakna.. Insha ALLAH, ada berkat yer.. 

so.. kawan2 belog aku yg lain.. nampak yer ramai yg dah bagaikan berkubur.. namun masih ada 2 3 org (yg aku kenali @ follow) yg masih aktif.. tertarik dgn sorg rakan REDUP.. tulis blog bkn untuk dikenali tp maybe sbagai dairi yg boleh dibaca semula (lebih kurang laaa kan).. dah kekadang itu laa yg aku lakukan bile mana aku nak imbas semula kisah hidup lama aku.. aku xrasa belog aku nie ramai pembaca..hahahhah.. so biarlah aku tulis dan aku baca sendrik.. private kan belog nie? belum masa yer lg.. masih dikira boleh dikongsi ngan org lain belog aku nie (tp aku xbyk pembaca... uhuhuhu)

ok lah.. adios dulu aaa.. hingga jupe lg.. insha ALLAH.. xlama..moga2 dikuatkan semangat semula utk menaip blog nie.. amin..

1 comment:

Anonymous said...

Patut la aku terpanggil panggil nak buka blog ko...wah berbulan bulan dah ko aktif yer...amboi kenapa ko tak spesefik kan maki hamun aku tu...bukan ke dgn jelas ko dengar nama nama carutan aku tuh hahahhahhahaha..jgn tak tahu kelas ujung aku ajar tu ada yg dapat A. *peluk sekali..gittew*